دیار نخل و رود

دیار نخل و رود

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 199
بازدید کل : 98034
تعداد مطالب : 153
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


سلام دوباره به دوستان

بنام خدا

سلام ،سلام گرم من به دوستان خوبم.پس از یک وقفه یک ماهه - که به دلیل مشغله کاری وهمچنین مسافرت بود-دوباره به جمع شما دوستان آمده ام تا با یاری خداوند وکمک شما عزیزان دوباره وبلاگ را فعال کنم.ابتدا صعود تیم فوتبال روستایم (بنارآبشیرین)را به فینال جام باشگاههای برازجان تبریک عرض می کنم وامیدوارم با غلبه بررقیب، قهرمانی این دوره از رقابتهاراکه واقعا" استحقاقش را هم داردبدست آورد.دوم اینکه از دوستان خوبم بخصوص همولایتی هاخواهش دارم که با ارسال مطالب زیبایشان به وبسایت روستا(بنارانه)باعث رونق هرچه بیشتراین وب شوند.دستان هنرمند شمارا برای همکاری می فشاریم .قدردان زحمات شما هستیم.

                                                                       والسلام

 



نويسنده: قاسم شجاعی تاريخ: پنج شنبه 30 شهريور 1386برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to ghasem.shojaei.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com